.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه تحرکات رسانه ای دشمنان ملت ایران ؛
رئیس جمهور شهید ؛ خاری در چشم دشمنان
شمال نیوز : برخی رسانه های غربی و معاند، بار دیگر سعی در مسموم کردن فضا داشته و با القای نوعی ابهام در مورد شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه، سعی در تامین منافع و اغراض سیاسی خود داشته و دارند ....
رئیس جمهور شهید ؛ خاری در چشم دشمنان

شمال نیوز / سعیده اسکندری : مدت زمان زیادی از شهادت "ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه در جریان سانحه سقوط هلی کوپتر در جنگل های ارسباران استان آذربایجان شرقی نمی گذرد. رویدادی که قلب بسیاری از مردم کشورمان را به درد آورد و موجی از اندوه و ناراحتی را در کشور ایجاد کرد. رویدادی که با بازتاب های گسترده بین المللی همراه شده و شماری از کشورهای منطقه به مناسبت این حادثه، اعلام عزای عمومی کرده اند.

 

تنها اندکی پس از اعلام خبر شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان، برخی جریان های رسانه ای غربی و معاند با کشورمان، بار دیگر رویکردهای مغرضانه و منفی خود را علیه این شهید بزرگوار به نمایش گذاشته اند.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی  نیز در سخنانی با اشاره به ظاهر شدن برخی مشکلات و مصیبت ها عنوان کرده بودند که این ها را بایستی به مثابه سختی هایِ رسیدن به فتح قله‌های افتخار و موفقیت برای کشورمان ارزیابی کنیم. با این حال، در شرایطی که مردم کشورمان عزادار رئیس جمهور فقید و هیات همراه هستند، برخی جریان های سیاسی و رسانه ای غربی و معاند و متحدان بین المللی آن ها، بار دیگر سناریوهای تکراری خود را در مورد رویداد شهادت رئیس جمهور کشورمان مطرح می کنند و نشان می دهند که تا چه اندازه در کار خود مغرضانه عمل می کنند. 

 

برخی رسانه های غربی و معاند، بار دیگر سعی در مسموم کردن فضا داشته و با القای نوعی ابهام در مورد شهادت رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه، سعی در تامین منافع و اغراض سیاسی خود داشته و دارند. آن ها با طرح سناریوهای بی پایه و انحرافی سعی دارند از این حادثه برای خود دستاوردسازی کنند و افکار عمومی را به زعم خود در مسیرهایی قرار دهند که مطلوبشان است. 

 

شبهه افکنی های جهت دار در مورد واقعه شهادت رئیس جمهور کشورمان بار دیگر نشان می دهد که تا چه اندازه ادعاهای رسانه های غربی و معاند با ایران در به اصطلاح تعهدشان به فعالیت رسانه ای مستقل و غیرمغرضانه غیرواقعی است. 

 

دیگر اینکه تنها اندکی پس از شهادت رئیس جمهور کشورمان، بار دیگر جریان های رسانه ای معاند با ایران، در مورد سابقه کاری ایشان و فعالیت هایشان، سناریوپردازی های مطلوب خود را انجام داده و یکسره سعی در ارائه تصویری سیاه از ایشان داشته اند. رویکردی که البته در سال های گذشته نیز به کرات از سوی این قبیل جریان‌ها علیه رئیس جمهور فقید کشورمان در دستورکار بوده و در موارد متعددی سُست و بی پایه بودن آن نیز به اثبات رسیده است. موضوعی که البته خود گواهی روشن بر این مساله است که شهید رئیسی در مقام رئیس جمهور کشورمان به معنای واقعی کلمه به واسطه ویژگی های شخصی اش خاری در چشم دشمنان کشورمان بود.

 

عجیب نیست که می بینیم برخی تحلیلگران مخالف با کشورمان نظیر آنچه اخیرا یک تحلیلگر صهیونیست اعتراف کرده بود، شهادت شهید رئیسی را به مثابه یک نفس راحتِ موقت برای جریان معاند با ایران توصیف کرده اند. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.